Sommardag

Stan med sanna idag, hittade massa saker. Det är alltid kul. Satt i trädgårdsföreningen i solen ett bra tag också och sola och prata om allt mellan himmel och jord. 25 grader var det idag och det ska bli 28 grader i helgen, jösses vad varmt det kommer bli!

Kom hem från ljungsbro för ett tag sen, har varit hemma hos Sofie. Vi satt på en brygga i solen vid görakanal med sanna och hennes kompis, riktigt mysigt.

Men nu sitter jag här vid datorn igen, ajaj. På tala om ajaj så gör min rygg vädigt ont... som den brukar. Jag blir så trött.
Mamma köpte en spikmatta för några veckor sen, och sedan dess har jag legat på den nästan varje dag en stund innan jag går och lägger mig. Innan jag började ligga på den fick jag ont i ryggen mins 1 ggn per dag. Men nu känns det faktiskt mycket bättre. Så nu ska jag lägga mig på den lite sen sova hade jag tänkt.
Spikmatta rekomenderas alltså varmt till den som har ont i ryggen!

Godnatt!



 / j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0