Superstädaren Johanna

Inte lika fint väder som igår så det blev inget sola i trädgårdsföreningen idag inte...

Slutade klockan 1 och klockan halv 3 gjorde jag ett 4 timmars långt matteprov. Hoppas det gick bra på det iaf. Efter det blev det jobb..

 Superstädaren Johanna.. ae inte riktigt. Men nästan



Efter det åkte jag hem med pappa och när vi kom hem möttes vi av mamma som precis kommit hem från Alicante! Gud vad mycket jag har saknat henne! Brun var hon också kan jag säga, måste komma ikapp henne snart.

Vart tog den fina sommaren vägen?


regn, sol, regn, sol... sluta lek med mig sverige.


Nej men nu ska jag nog ta och lägga mig, kanske läsa lite matte innan också. Har prov imorgon igen i matte. Någon mer än jag som känner att lärare planerar nått så förbannat dåligt. Allt kommer i slutet av terminerna. Hemskt.
Ae men nu känner jag att jag inte har tid att sitta här mer. Måste rusa!



godnatt / J





Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket vackert sista kort :)

2009-06-02 @ 22:55:44
Postat av: Mirry

Usch så kiligt med så ostabilt väder, jag vill ha sol sol sol!

2009-06-03 @ 07:56:07
URL: http://www.arntyochmirry.se
Postat av: sommarflickan!

fin blogg!

vad har du för sommarplaner ? :)

2009-06-05 @ 23:33:11
URL: http://ssommarflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0