vilken härlig dag

nananananananana (8)

dagen startade med ett tandläkarbesök, ohhh yes. fick en ny tid på måndag, så två tandläkartider på måndag, ännu mer yes!

när jag kom till skolan mötte jag upp johanna sen bestämde vi oss för att lägga oss i trädgårn med jordgubbar och mys. Sagt och gjort. Vi var där och hade det hur bra som helst. vi blev som barn på nytt kan man säga. ganska mobbade ändå. så jag lägger in bilder påt...


varför vart jag inte förvånad när johanna och jag hade tagit på oss identiskt lika kläder?




haha, porrig bild


så jävla söt, jag hittade henne på dagiset i trädgårdsföreningen


varför inte flasha med det vi är bäst på?


har man inte vanligt vatten att skölja jorgubbarna i är sista utvägen loka.
eller naej.. sista utvägen skulle nog vara vattnet från den äckliga fontänen
i trädgårdsföreningen


ganska så jätte skönt väder och jag är ful

med oss hade vi, barabambambamBAM

skoja


vi avslutar lite snyggt på en bild på min snygging!

Efter skolan slängde jag mig i poolen direkt och schtekte med jocke och marcus.
Huuuuur underbart?

senare åkte jag in och åt sallad+glass med iss, salladen på nansys är ju utomordentligt god. Vi kommer bli stammisar.
Hon är ju bara riktigt bra den där Isabelle Törnqvist.

/S

Kommentarer
Postat av: Anonym

mys då tjejer

2009-06-02 @ 20:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0