Bättre sent än aldrig

Bilder från när vi var i Tallin för att fira mamma:

Mills, jag & Sanna. Alla vi tre hatar den här bilden, kolla bara på minerna? Men det är den ända jag har från båten till Tallinn på oss tre. Så var det Carebean nights på både ditvägen och hemvägen på båten så det var riktigt kul!

Shown på kvällen. Det var kärlekstema och showen hette Love is in the air, ganska bra faktiskt.

Jag smög fram till dansgolvet vid 12 slaget till mamma fyller år och tog en bild, lyckat? ja men dom fasta ju iallfall.
Sen drog jag, sanna och millan vidare till disco-baren, träffade ett gäng riktigt trevliga killar från Lidköping tror jag det var om jag inte minns fel. Haha ingen tvekan om att vi hade roligt den kvällen iallafall!

Påväg från båten till Spahotellet. Ser ut som att Lotta har halkat efter lite? ;)

"Okej ställ upp er nu så jag kan ta en bild!"

Baren i en av poolerna. Här och i 4 av 5 olika bastuar, turkist, norsk, romersk och vanligt ångbastu tillbringade jag & millan 80% av tiden. Det var så kallt så vi orkade inte gå på stan, plus att vi hade massagetid mitt på dagen så det skulle vi knappt hunnit heller, men det var inget negativt ändå :)

Millan, jag och mamma på promenad i det kalla.

Elina innan massagen.

Och medans jag väntade på min tur så greppade jag tag i en Vogue tidning, men efter att kollat på framsidan var det endast ett ord jag förstod.

"Millan ställ dig där borta och ta kort på mig så att det ser ut som att jag ligger och chillar i sängen" haha

Mammas födelsedag. Eftersom att jag och millan hade eget rum så fixade vi oss där sen gick över till mamma och pappa, vi samlades där våran- och sannas familj eftersom att de hade en svit (suite).

Roy gillade verkligen Milottes löshår!

Roy, mammas bror och hans familj hade kommit på 3 olika lekar som mamma och vi var tvugna att göra innan vi gick ut på kvällen, lekarna var ägnade åt mamma eftersom att hon fyller år så alla tre hade nånting med städning att göra och på bilden skulle man ta så många klädnypor i en hans som möjligt utan att använda den andra handen, hah! Och jag sover lite där i hörnet..

jag måste duscha nu.. så får sluta med bilder lite hastigt. Bye

/ j

Kommentarer
Postat av: Alexandra

härlig resa o fint kort på hannele o björn. vilka två lekar till körde ni? skriv på din blogg eftersom födelsedagsbarnet (min kompis) läser min blogg

kram

vi kanske se fre 27 mars, vi ska hem till er då!!

2009-03-13 @ 11:59:44
URL: http://fiestadfogdegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0