Fredagsmys

Igår kom Alexandra, Anders och deras söta hundar Nikita, Arthur och Flisan hem till oss :) Nikita är Liptons syrra förstår ni, och gissa om han blev glad när dom kom? Han älskar verkligen när dom kommer och hälsar på, och det gör såklar vi också!

Snart ska jag fixa mig och åka in till stan, detta skulle egentligen skett för ungeför 3 timmar sen men som vanligt är jag lite seg såhär på morgonen.

Nu hinner jag inte sitta här mer, och jag vet att det är tråkigt att läsa ett inlägg med bara text men bilder från den här helgen kommer komma imorgon när jag har betydligt mycket mer tid att sitta här och lägga in dom.

Ha en bra dag / j

Kommentarer
Postat av: :)

Kommer ihåg när flisan var liten åå va hon var gullig :)

2009-04-01 @ 19:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0