i don't care about you, it's friday!

idag var det svårt att ta sig ur sängen ska ni veta men det gick tillslut efter massor om och men... engelskan gick men matten? får väl skylla på provet jag gjorde idag efter skoltid som faktiskt gick hyffsat bra. enda matteprovet jag gjort som jag har haft någon aning om vad jag har hållt på med iaf.. men sen efter skolan har jag inte gjort något nödvändigt, väntaar på mat som jag har tjatat om hela dagen idag. Snart kommer väl issa hit men var vi spenderar våran kväll förblir en hemlighet




och en poosebild i issas trapphus på det!
issa, frågan är om vi ska lägga in "på det" i ordlistan också?
jo jag tycker det så varsegod SNO DET MED!


/S

Kommentarer
Postat av: iss

hahhaha "och en gabbe på det!"

2009-03-06 @ 21:10:28
Postat av: sara

hahahah käften, jag DÖÖR

2009-03-06 @ 21:50:32
Postat av: Anonym

du har inte tänkt på att det är din och johannas blogg? inte din och issas :P?

2009-03-07 @ 12:19:01
Postat av: sara

haha och? jag skriver väl vad jag vill för det eller!



varför vågar du inte stå för vem du är? jag ser ju ändå på ipt.. tönt!

2009-03-07 @ 16:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0