kiss me through the phone

jag hatar när man har varit hemma från skolan för då orkar man inte gå tillbaka sen. och att vi går till halv fyra imorgon gör inte saken bättre.. jag blev lite för deprest över att bara vart hemma och legat i sängen så fille kom hit ikväll och fick mig på bättre humör. så nu borde jag egentligen vara pigg och redo för skolan, men naej.. det finns inget som lockar.
men jag ska verkligen försöka ta mig dit imorgon även om det kommer bli svårt

så nu är det dags för mig att sova även fast jag sov till halv 2 idag, lycka till, till mig säger jag bara


en ful bild på mig men godnatt!


/S


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, om du skulle vilja ha gratis presentkort till butiker så som: H&M, din sko, åhlens, vero moda, ginza.se, nelly.com, caliroots.se m.fl. Bli då medlem på freestreet, bara genom att lätt samla poäng så får du presentkort gratis. Perfekt om man vill shoppa kläder men inte har så mycket pengar. Klicka här för att bli medlem och få 25 poäng som startpoäng.

http://www.freestreet.se/?r=346



Ha en bra dag:)

2009-03-18 @ 15:13:20
Postat av: Hanna

du och johanna är alltid så himla söta alltså :)

2009-03-19 @ 22:56:32
URL: http://westmanshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0