like the sun you, brighten the day, brighten my day

eftersom den enda lektionen idag var affärsjuridik så dissade jag coffe och tog sovmorgon.. sjukt värt kan jag säga eftersom jag har så jävla ont överallt, så hur skönt var det inte att ligga kvar i sängen några timmar? dock åkte jag till skolan för pjs skull för att vi skulle jobba med natur-arbetet, men ingen dator och heller inget gjort så johanna och jag gick ner till stan istället, fikade på café leo och köpte present till lollo. jag hämtade också ut mina linser, ääntligen kan jag se igen.. haha skoja, men det har liksom inte blivit av att jag har hämtat dom

senare åkte jag och mamma iväg till ikano, gick runt där och lunchade senare med fille och hans mamma :)
sen jag kom hem från ikano har jag bara suttit och pluggat affärsjuridik, det är faktiskt kul om man tänker efter.. men så jävla mycket text överallt, man bli ju blind

nu ska jag ta det sjukt lungt för jag känner inte att jag mår så bra

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0