söndag och yoga

jag har mått dåligt både igår och idag, det har kännts som om hela kroppen varit död och jag orkar inte göra någonting själv nästan, så jag har bara segat de två sista dagarna på helgen men lollo kom på den briljanta idén att vi skulle göra yoga, sagt och gjort! vi satte på ett sån här yoga-skiva och körde, haha det var sjukt kul och det slutade med att lollo och jag låg och garvade på golvet i någon konstig position. haha, vi får väl se om vi förtsätter med yogan!


lite pinsamm bild men här är vi seriösa

sen satte jag också  på beck men till och med den felade idag, den verkade inte så pepp så jag dissade den direkt och fick ett varmt välkomnande av sängen så nu ska jag sova, såååååååååå skönt.. lite oskönt dock att vakna upp till väckarklockan och veta att det är måndag och hela fem dagar kvar till den underbara helgen, ajaa jag ska väl inte klaga


/S

Kommentarer
Postat av: lollo

ae ,vad gör vi ?

2009-03-01 @ 22:25:21
Postat av: Gurkan

gör så man kan göra bilden större, ser inte ens vem som är vem hahaha

2009-03-01 @ 23:00:27
Postat av: Andreas

haha jag ser inte heller vem som är vem, ÄR DET SÅ DET SKA VARA VA? VA? skit i det sara bara, skit i det!

2009-03-02 @ 00:33:01
URL: http://aandreasr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0