söööndag igen

kvällen igår innehöll verkligen allting som vanligt lika roligt med alla favortiter, jag kom väl hem till issa vid en sissodär halv 4 och då blev det koka nudlar sen i säng direkt!

-men asså jag är ju ingen upptagen person men om man jämför med ..... kanske jag är
-haha
-det beror ju på vad man jämför med, vadå är jag upptagen?
-naej du är singel
-ja?


tur att vi fick denna konversation inspelad, magknip på den. dock kan det vara svårt att förstå för de som inte sätt situationen live. aej issa vi lyckas alltid du och jag
men nu är det dags att sova, tyvärr lär det nog ta ett tag innan jag somnar eftersom min hals inte mår ett dugg bra och hostan lär ju försvninna heller meeeeeeeen

puss och godnatt

(bara för att jag inte kunde sova så la jag upp lite bilder, de flesta är från johannas mobil och ett år går riktigt fort)




/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0