Tallin

Nu känner jag att jag har varit borta ett tag från bloggen? Förklaringen till detta är ju kryssning och spa-hotell i Tallin för att fira mammas födelsedag! Vi åkte i söndags och kom hem för 1 timma sen. Har så grymt många bilder och så grymt mycket att berätta att det skulle bli en hel novell? Och det orkar man ju faktiskt inte att läsa, jag menar hur tråkigt är det inte när man går in på någons blogg och så är det en ända lång text att läsa?

Aja men lite ska jag allt berätta sen iaf, så bilder och det kommer senare ikväll, men nu måste jag faktiskt äta!

/ j the homecomming* one

*tror att det ska betyda hemkommen, engelska är min starka sida.



Fan, satte mig precis vid datorn för att lägga in lite bilder nu, men då skriker mamma och säger att jag måste städa mitt rum för vi ska åka in till stan strax.. men jag hann lägga in en bild iaf. Det är baren som var i poolen. Men mer bilder kommer sen.. (för andra gången)


/ j

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tallinn heter det!

2009-03-04 @ 18:12:11
Postat av: johanna

ja det heter det ju, stavfel av mig!

2009-03-04 @ 22:06:44
URL: http://sjek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0