måndag

jag säger som johanna för jag är också så sjukt trött varje dag? är det vädret tror ni? då vårvädret kom förra veckan var jag på jätte bra humör, men nu? snö igen? :o jag och lollo fick en ganska stor chock när vi såg 5cm snö ligga och glänsa utanför fönstret.. nu får det vara nog

trots denna trötthet har jag varit riktigt duktig idag, gjorde klyftpotatis det första jag gjorde då jag kom hem ifrån skolan och det dröjde bara några minuter innan jag och Louise stod ute i köket och bakade. Jag chokladbollar, och hon chokladmuffins.. dock förstörde mamma mitt mästerverk, då hon skulle ta i kaffet. det som skulle vara 2 matskedar blev väl istället 1deciliter.. sen när mamma frågade om någon kunde göra kaffe till fikat var mitt svar:
"ta en chokladboll!" 


 
för en vecka sedan gick jag där i tygskorna och uppvikta jeans och den tunna vårjackan när mamma och jag åkte och besiktigade caben, och nu kängor och dunis direkt!


/S

Kommentarer
Postat av: Mamma Lena

Rock and roll. Hela da´n. Love you,mys att baka liten kaka,rulla rulla liten bulla.Kul att åka buss ihop. Jag börjar lära mig buss livet nu...yeeh. Men snart är det cab väder nice. Ut och övningsköra dirrr...du kör jag sitter brevid och diggar..lalalaaa

2009-03-23 @ 23:30:23
URL: http://www.metrobloggen.se/lenu2008

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0