feel the melody and the rhythm of the music, around you

nu har jag blivit lite piggare och hade därför tänkt att berätta lite om helgen, det enda jag kan säga är att vi har varit i full gång hela helgen.

I fredags efter skolan blev det att fixa lite grejor för att senare åka hem till mig tillsammans med johanna och issa och göra oss iordning inför kvällen. kvällen bjöd på födelsedags middag/förkrök hemma hos fille och sen vidare iväg på fest. riktigt värd kväll måste jag säga!

På lördagmorgonen vaknade fille och jag upp vid en sissodär 11 snåret och åt en stadig frukost som bestod av mackor med nutella och oboy. sen satte vi oss i filles fönster och dinglade med benen ut i det vackra vädret och bara satt där och kollade på folk och pratade.. senare kom martin och johanna och vi fyra gick iväg till expresso house och satte oss där ute och njöt av det underbara vädret

senare åkte jag och johanna hem till mig och gjorde iordning och för ännu en party-kväll och senare iväg till fille där robban, elin, johanna och fille var. vi sjöng singstar och senare kom även samelsson och joinade. Efter det drog hela gänget iväg på fest och lyckad kväll här med.. när johanna och jag kom hem till malmslätt ställde vi oss och gjorde nudlar och hällde upp en skål chips, jag säger bara "boink"

och idag har jag verkligen inte gjort någonting förutom att issa kom förbi och vi kollade på wipeout tillsammans vilket piggade upp mig riktigt mycket.. jag har kollat på tv i stort sätt hela dagen och det ända jag har fått på mig är ett par strumpor, randiga till på köpet

aej nu ska jag antingen försöka somna framför beck eller bara lägga mig och sova, fast känns ändå inte som om jag är tillräkligt trött för det. aja vi får se vad som händer

haha, en riktig intärning som utspelades mellan mig och johanna på filles balkong igår
"du gör liksom såhär lite snyggt *dun dun* och jag gör såhär *jacka...balkong* *booooooing.. poff"
hahaha, jo det är det enda jag kan få ur mig

   

slänger in några bilder från johannas mobil som vi lyckades ta några med trots kvalitén. dock har vi nästan 100 bilder från helgen. men min kamera är kvar hos fille och fille orkar nog inte skicka sina bilder, men när han har gjort det och jag har fått min kamera, då lovar jag att lägga in direkt..

1. issas väska som vi fick låna, matchade den till dunis?
2. johanna peppar till det i busshålken när bussen är försenad
3. johanna och jag i filles hiss, suddig fejs på mig? kanske var lika bra..
4. det vackra bildspelet avslutas på en bild på johanna och viström

/S


Kommentarer
Postat av: Tina

Hej!



Jag hittade din blogg när jag sökte på ordet "Nutella". Vi är några studenter som håller på med ett arbete gällande frukostvanor och Nutella. Vi skulle verkligen uppskatta om du ville svara på några frågor. Vi kommer att lotta ut 4 biobiljetter till en av personerna som svarar.



Använd länken nedan för att delta!

http://www.kwiksurveys.com/?s=NJMLGK_d81b3fc9



Tusen tack på förhand!

2011-05-23 @ 18:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0