våffeldagen

som ingen kanske har missat så är det våffeldagen idag. Vi hade egentligen bestämmt oss för att slå oss ner på espresso house och fika och plugga men alla var eniga om att vi var sugna på hemmagjorda våfflor så vi åkte hem till mig istället. Jag, fille, johanna och oskar.. Jag säger bara humor på hög nivå och våfflorna vart faktisk underbara.. ingen våffeldag utan våfflor liksom!

Men ikväll så kände jag att allt brast, nu får det fan vara nog. Jag och mamma tog en lång promenad nu på kvällen och känns som jag blivit på lite bättre humör efter den pratstunden.. Aja det är väl bara ta nya tag, hoppas inte detta håller i sig allt för länge, för jag är så trött på allting just nu..

juste, ett undantag för det där med att "ingen kommer få spendera sina stunder med mig"..
vem hänkar med mig till stan imorgon och köper present till lollo som fyller 16 år på fredag? (mobbad)

aej nu ska jag sova, så jäääävla skönt

/S

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni verkar ha det så himla mysigt tjejer! :)

2009-03-26 @ 08:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0