Sommardag

.. ett lite såkallat "sent inlägg".

25-04-2009

Åkte hem till sara efter skolan, senare kom issa & då tog vi cykeln och cyklade in till stan. För att snabba på tiden lite så greppade jag Veckorevyn och roade mig själv lite. I all hast bestämmde vi oss för att stanna till på 55an för att släcka törsten. Senare kom Jimmie och gjorde oss sällskap! Mycket trevligt måste jag säga. Efter ett tag kom Sara, Martin, Robban & Fille och mötte upp mig så blev det grill vid stångån, issa & jimmie med gitarren kom senare också så då blev det allsång. Sedan droppade det in fler och fler folk i ringen, riktigt mysigt var det.
Älskar sommaren!

 

/ j

Kommentarer
Postat av: iss

inte isabelle jojjo ;)

55:an blir det snart igen

2009-05-04 @ 14:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0