touch and go

då var man precis hemkommen från bion. Den var faktiskt sjukt bra så jag rekomenderar er att se den, och att zac efron typ är världens snyggaste förvärrar ju inte saken ;) det blev lite stressigt då vi var tvugna att knöla oss fram till våran plats när filmen hade börjat och folk vart lagom irriterade.

Imorgon är det ju kristihimmelfärdsdagen (heter det så?) vilket betyder att det är ledigt, det kan väl ingen ha missat? så antingen blir det åka till norrköping tillsammans med mamma och syrran eller tar jag det nog bara lugnt med issa

en dagens innan vi steg på bussen! skämt osido..

 

och en sak som jag bara vill dela med mig av är att jag hatar när min syster SNOR alla mina grejer eller HÄRMAR mig med alla mina grejer, liksom, det kan ju vara bra för er att veta (jag skrev det här bara för att hon hade snott min datasladd så datorn dog och jag fick skriva om hela inlägget, då blir man skapligt irriterad)

PUSSS /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0