helgen som var

fördriver tiden och hamnar framför datorn istället, duktigt sara. Så därför tänkte jag vara snäll och skriva lite..

Lördagen vart helt perfekt! Vi hade bestämmt att lite folk skulle samlas hemma hos mig för att grilla, det var jag, jimmie, fille, oskar x 2, jocke, lea, issss och kerstin. Kvällen bjöd på det mesta och slutade men att nästan hela sällskapet övernattade hemma hos mig. Dock fick jag värsta platsen, då fille låg och snarkade rakt in i mitt öra hela natten. jag puttade på han men nae, han vad död! sen hade han varit så duktig och lagt upp kuddar i fönstret (detta gör jag aldrig då jag vet att jag kommer försova mig) så dagen därpå vaknade vi klockan 12. och jag var ganska opepp på att gå upp och städa, men till min förvåing ser jag att allt är borta! då har jimmie och issa gått upp supertidigt, och städat bort allting, det kallar jag vänner! det ända dom lämnade framme var en lapp där det stod "godmorgon sarre! resten är ert (stoltminen)" riktigt värd kväll/natt iaf!

Söndagen vart sjukt seg, jag och lollo åkte in till stan och solade och efter det kom fille hem till mig, vi kollade på wipeout och jag somnade i soffan, snacka om social!

Igår var fille och jag på bio och såg fast and fuerious, kanske inte min typ av film men den var sjukt bra!

nu ska jag gå upp och störa lollo.. och vill ni veta en sak? nahepp!

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS /S


random bild på mig och johanna, bilder från helgen hittar ni på facebook!

måste bara säga att jag fått skriva om detta inägg 2 gånger! så LÄS FÖR FAN!


Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om min nya tävling.



Du kan vinna en fin väska och ett presentkort på 500 kr

Postat av: iss

tävla då!

2009-05-07 @ 22:14:16
Postat av: Anonym

är jimmie o iss tsm eller? ;)

2009-05-08 @ 06:44:38
Postat av: Anonym

Fråga dem.

2009-05-13 @ 00:33:30
Postat av: Anonym

men hon är skabb ju :S

2009-05-13 @ 11:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0