Don't say that you don't need me now

måste bara säga att vi är riktigt jävla dåliga på att uppdatera. men ni håller er kvar ändå ser jag. så nu, UNDERHÅLLNING, skämtosido.

Idag vaknade jag upp och var skapligt död, gårdagen tog lite på krafterna vill jag lova.
(där tog jag en paus i skrivandet då jag såg att klockan var 19.48, jag som hade väntat hela dagen på Gossip Girl, åh, så typiskt mig)
Åh jag säger bara, skönt att vakna upp i sitt eget hus helt ensam dagen efter.

marcus och jag bestämde oss för att åka iväg och köpa blommor till mamma. Men smarta som vi är så hade varken jag eller han våra bankkort hemma. Så jag skrammlade fram lite pengar och det blev väl en sissidär 100 kr. Vi åkte i caben in till blomstetorget och helt plötsligt ser jag att 50 lappen fladdrar i luften (marcus hade lagt pengarna i det lilla facket mellan dom två framsäterna) och jag skriker till och fångar den. Tur var det för annars hade det verkligen varit kört. Måste också säga att blommorna vart dyrare än vad vi trodde så marcus fick sno en noblesse från hans mack. (tro inte att han är värsta krimminell nu, han ska ju faktiskt betala tillbaka)

Sen när mamma kom hem blev hon hur glad som helst för det vi äntligen lyckades skrapa ihop. Såg ni föresten att hon var med i tidningen igår? Världens bästa mamma.

mamma ville ha med sig mig som smakråd när vi skulle köpa fika. Klart morsdag ska firas! Vi är bäst på onödiga högtider i min familj. Först åkte vi upp till ica i malmslätt, men märkte ganska snabbt att dom inte hade några jordgubbar. Så vi åkte vidare till lambohov, tror ni dom hade några där då? Nae. Så vi fick köpa frusna men mamma gjorde en riktigt god. ja vad ska man säga? Frukt-paj, fast ändå inte paj men frukt-röra i ugnen med smält choklad på. Okej, det där lät inte gott men det kan jag tala om för er att det var det! Sen åt vi glass, bullar och kakor. Kände mig nästan lite tjock efteråt.


Men det blev väl ändå en ganska lyckad söndag och efter denhär helgen kan jag inte vara mer en glad. För hur värd har den inte varit? och fint väder på det! sånt gillar vi.


Vill säga (en än gång) att jag har världens bästa mamma!

Tandläkartid imorgonbitti kl 08.10, sååå taggad!

/S


Kommentarer
Postat av: Anonym

va nån av er på siestan? i hässleholm

2009-06-22 @ 21:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0