when you get what you want, but not what you need

NU kom jag på varför jag har så jävla ont i ryggen, höjdhoppet igår. Ganska nöjd att jag och linda (inte min linda) klarade oss längst utav tjejerna.

Egentligen skulle jag skrivit det här inlägget igår men det fanns inte tid eller lust till det.

Vi hade iaf frilufsdag och jag och johanna hade egentligen bara tänkt att gå dit för att hänga. Men när vi såg hur kul alla hade och hur taggade alla var kunde vi inte hålla oss. Vi var med, och våran klass ägde skiten ur alla. Och med våran klass menar jag vi 7tjejer som deltog.

 






ser ut som jojo tar täten?


undra vem som bitit i detta äpple?


gick det bra för sam-killarna i 2an? det var nästan så att vi var bättre

denna gren var våran svaghet. vi gjorde upp värsta taktiken men kom ingen vart..

såhär bra gick det..





Vid åtta åkte jag, mamma och linda till mqs klubbkväll. det var smockat. och jag ville egentligen bara hem och se på idol och mamma blev trött på mitt tjat.
Jag drog med linda till "godis-hörnan" och där stod vi och kollade på folk som desprerata drog och slet i alla kläder. Vi körde också "den-här-ska-min-kille-ha leken" och mamma och jag körde arga leken i kön. Det gillades inte utav tjejen som stod framför

När linda och jag kom hem fick vi besök och när alla lämnat mig slocknade jag på soffan

och idag är det studiedag och jag är så glad för det!

/S

Kommentarer
Postat av: linda

HAHAHA inne på MQ asso haha roligt och tjockt :) du är för rolig

2009-10-02 @ 22:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0