När tiden går långsamt

Sitter i skolan, väntar på att sara ska trilla in här snart! I väntan på henne hittade jag en frågegrej jag kan göra... inte för att den verkade så rolig men alltid något!

1. Var är din mobiltelefon? På bordet brevid mig
2. Var är din (o-)äkta hälft? what?
3. Ditt hår? Fågelbo
4. Din mamma? Världens bästa mamma
5. Din pappa? Världens bästa pappa
6. Det bästa du vet? Glädje
7. Din dröm inatt? Jävligt konstig
8. Din dröm/ditt mål? Leva lycklig i alla mina dar
9. Rummet du är i? Datasal
10. Din hobby? Design
11. Din skräck? Att skolan strax börjar
12. Var vill du vara om 6 år? Hmm... det finns många ställen jag vill vara på om 6 år
13. Var var du igår kväll? Soffan
14. Vad du inte är? Pigg
15. En sak du önskar dig? ....
16. Var du växte upp? Nykil
17. Det sista du gjorde? Gäspa
18. Dina kläder? Jeans, grå tjocktröja
19. Din TV? Avstängd
20. Ditt/dina husdjur? En liten papoillon/chihuhua som heter Lipton
21. Din dator? Mac
22. Ditt humör? Upp och ner just nu
23. Saknar någon? Ja det gör jag
24. Din bil? Har ingen just nu
25. Något du inte har på dig? Jacka
26. Favoritaffär? Hmm.. ingen aning.
27. Din sommar? Galen
28. Älskar någon? Min familj och mina vänner
29. Favoritfärg? Svart
30. När skrattade du senast? Nyss
31. När grät du senast? Lördags


/ j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0