I väntan på padre!!

Har varit nere på stan och fikat! Kom precis upp till pappas jobb, vi ska alldeles strax åka. Då ska jag nog övningsköra hem.. för jag vill verkligen ta körkortet så snart som möjligt. Men jag är på goda vägar ska ni veta! :L

Sitter vid pappas jobbarkompis dator och här hittade jag massa gamla roliga bilder! Hittade massa roliga på Martin också men inga lämpliga att lägga in ;) han skulle säkert spöa skiten ur mig om jag la in nån av dom bilderna. Och även om jag skulle lägga in nån så har han verkligen bilder på mig som han kan ge igen med.. cancer tillexempel? haha. bara han vet vad jag menar, vet inte ens om han läser den här bloggen. Men aa, den bilden är grotesk iallafall.

Här är en av dom bilderna jag hittade nyss på mig och lillasyster!

Gamal? JA. Hur ser jag ut? Kolla håret? Lejon?

Om ni undrar vilken strand det är vi är på så sitter vi på nån random strand på Hawaii. Underbart! Saknar det så himla mycket.



.... okej nej det gör vi inte. Man ser ganska tydligt att det är en effekt på datorn bara va? aja

Måste rusa, bye!
/ j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0