Through the days and nights

Igår tittade jag & sara på Idol med Fille och Robban. Efter det kollade vi på jättebra film - Johan Falck. (eller hur falck nu stavas).... Sen vid 11 någongång när fille och robban burnade iväg med bilen så ingick jag och sara i deep talk, klockan 3 släckte vi lampan.... vi hade mycket att prata om, några personer är speciellt inblandade.

Jag och sara försover oss verkligen imorse! Det första jag gör att att slänga ner ett glas från bordet med täcket som jag hade virat runt mig. Så går det när man har brottom. Förtlåt sara!
Rusar runt i huset och fixar iordning oss i ren panik. Vi fick verkligen inte missa bussen.

Vi kollar på klockan och den visar 07.49 och bussen går 07.51. Då var det bara att rusa! Tur för oss att bussen var lite försenad. Annars hade vi aldrig hunnit.



Nu är jag bara så himla trött. Man hinner liksom inte vakna när man har försovit sig känns det som.

Om bara några minuter börjar vår Grafiska kommunikation lektion. Efter det slutar vi ock då ska vi ha UF möte. Efter det blir det singstar med den bästa.

/ j


Kommentarer
Postat av: Fille

först är det träningverk, nu är det brottom och "ock" ;) haha

2009-10-02 @ 14:25:14
URL: http://fille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0