090929

Klockan är circus halv tolv och egentligen borde jag ligga i sängen nu.
Imorgon har vi frilufsdag och johanna och jag har bestämt oss för att vara där, frågan är bara
hur många det kommer vara ifrån SP3b som är närvarande? kanske världens tråkigaste klass.

Jag vill sova för trött det är jag. Men jag orkar inte. Jag orkar inte sova, jag tycker att det är jobbigt. Eller det allra jobbigaste är ju att man ligger och tänker på lustiga saker innan man somnar och då kan man inte sova. Och när jag inte kan sova blir jag galen, jag brukar tänka för mig själv "men snälla sov nu då!"
Fast det är väl ändå värt ett försök när jag inser att klockan kommer att ringa kvart i sju imorgon, yes


ful


/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0