extrafilm.se

 



Tänkte ge er ett litet tips nu såhär till "skolstarten" om man nu fortfarande kan kalla det det?

En mycket viktigt sak som man måste göra nu på gymnasiet är att planera, och för att kunna planera måste man skriva ner allt på ett och samma ställe så man kan hålla reda på alla läxor, prov, (jobbtider för dom lyckliga som lyckats få jobb) och allt annat som måste planeras. Då kan man behöva en almanacka.
Jag skulle själv köpa mig en bra här om veckan men hittade verkligen ingen. Alla ser så himla tråkiga ut.

Då hittade jag den här sidan på internet www.extrafilm.se och där finns det så man kan göra en almanacka med sina egna bilder. Riktigt snyggt blir det faktiskt! Jag gjorde det och beställde en, den kom igår och den blev faktiskt riktigt bra. Almanackan kostar 200kr ungefär och det tycker absolut att det var värt.

Good luck!

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0