Fredag

Igår var det en riktigt lyckad kväll, jävligt lyckad kvääl. Oj titta så kan jag inte stava heller. Så går det såhr dagen efter. Nämen titta, igen. sluta fumla med tangentbordet då

Ja iallafall.. tyvärr fastnade ingen av oss på bild igår, synd!
Men den här tog jag och fille inne på Myrorna. Måns fyndade kavajer (jävligt snygga också) medans jag och fille testade mössor. Filles va nog snyggast. Jag har nog löss nu





Kom hem för en liten stund sen. Höll på ett missa min enda buss hem, bra johanna. Jag går utanför World Class där om ni vet vart det ligger sen ser jag hur buss-fanskapet svänger ut från rese. Jag stannar funderar lite halvt på vad jag ska göra, och eftersom att det är min enda buss hem så spriinger, verkligen springer jag till köpmansgränd. Ni kommer inte tro mig när jag säger det här men jag hann. Kung.

Vaknade upp hos fille imorse, måns och stefan sov också där. Vi bestämmde oss ganska snabbt att vi skulle gå ner och äta kebab och så blev det. (Fast Stefan åkte hem innan) Så jag, fille & måns går till Hakepi efter det espresso house.

Ajuste, norrköping åkte jag, sara, fille & måns till igår på dagen efter skolan. Måns har ju varit duktig och tagit körkort så han körde dit. Hittade tyvärr inget där men det är ju alltid kul att åka dit och titta lite, dom har ju faktiskt mycket mer än vad vi har i linköping.. vilket jag tycker är lite konstigt, linköping är ju ändå större? Eller har mer befolkning.. mer befolkning? kan man ens säga så? aa men ni fattar iallafall.


är bilden förvräng eller ser jag ut sådär? aja, ville iallafall ta en bild som
representerar mitt humör just nu. Vet inte varför, men jag är på så himla bra humör!
Tack för mig, hej / j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0