"Jag har råd"


3 bilder från i torsdags när jag var på Sliver med dom här grabbarna! Vi hade råd.
Finns även ett klipp från kvällen på Måns blogg - www.erkers.blogg.se
Mycket trevlig kväll måste jag säga!

Däremot var det inte lika kul att gå till skolan 8.30 nästa morgon.. matte C lektionen gick underbart bra ändå.. eller? Bara för det så har jag med mig matte C boken över helgen så jag kan plugga på lite. För matte C hör ju till helgen eller hur? uhja.



Igår åt jag och sanna på Hamlet, senare blev det till 55an för fortsatt tjejsnack. Sen blev det en liten krogrunda!
Ikväll stog det åter igen krogen på schemat, vi får se hur det blir. See you in the fog... maybe.


 

/ j




Kommentarer
Postat av: måns erkers

OM vi har råd ;)

2009-09-05 @ 18:50:17
URL: http://erkers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0