jag skriver bara för att jag har tråkigt

jag har riktigt tråkigt.
msn är inte roligt längre och det enda som är roligt med facebook är farmville,
det kan nog alla på infokomp hålla med mig om.

jag har tråkigt just därför att jag väntar på att fille ska komma och att idol ska
börja. fille har jag dock inte hört något utav men jag hoppas verkligen inte att han sviker
för hela dagen har jag gått runt och tänkt på den där jävla filmen. män som hatar kvinnor, vi såg halva igår och vem fan är mördaren? (det är inte meningen att ni ska besvara frågan, men det kommer väl säkert någon dum jävel göra)

aej men om man skulle dra sig mot soffan och idol och hoppas på att fille kommer,
annars tänker jag se klart filmen själv!



just det! imorgon ska jag till frissan ja


/Sara. tro det eller ej men det är faktiskt sant!


Kommentarer
Postat av: P

va har sara hittat tillbaka till bloggen :o

2009-09-23 @ 10:04:01
Postat av: sara

det ser så ut ;)

2009-09-23 @ 10:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0