Svenska hollywood fruar

... eller Svenska patetiska kvinnor med för mycket pengar kanske det heter.


http://www.tv3.se/play


Gå in där sök Svenska hollywood fruar. Tryck upp avsnitt 1. Spola fram till 5.50, och KOLLA!

".. det här tärningsspelet hemma hos mig och eftersom jag har redan skapat ett rykte om att jag é duktigt så förväntar sig folk att de att blir top notch."
vafan är hon svensk eller? kan ju inte ens prata? fy

"Så nu måste jag tänka väldigt, väldigt snabbt, och då menar jag väldigt snabbt"
RÖSTEN, har hon rökt på eller vad är det frågan om?

".. så kommer inte hon ikväll. Då sitter hon säkert hemma och gråter och är jätte ledsen. Jag har sårat henne en gång förut, jag sa att hon var.................. tjooååck." hahahha jag kan inte sluta garva!

Morsan, hur många gånger har du tagit på dig läppglans idag? 50? Börjar det bli jobbigt? Tungt att bära alla smycken för 17 miljoner kronor kanske?
Jo jag förstår det, att vara hemmafru är ju som sagt ett heltidsjobb.

/ j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0