April 28, 2010

mina ögon är vidriga. V-I-D-R-I-G-A verkligen. hade det varit lite lindrigare hade jag kunnat tagit kort på det så ni fått se. skulle jag visa det nu hade ni spytt på mig, garanterat.
 
om jag ska citera det lollo sa tidigare idag "sluta titta på mig sara, du är vidrig. jag tänker på äggulor när jag ser dina ögon".

och fille sa att jag skulle gå runt med en blind-pinne på valborg men jag föreslog att jag skulle låna lipton av johanna och använda honom som blind-hund.



hur mycket har jag inte klagat på senaste tiden?
ajuste, TJA föresten!



senaste tragedin i mina ögon var när jag blev knockt-down av en kille på malta år 2007.
det här är värre. MYCKET VÄRRE.


/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0