halloj!

det var bland det värsta jag gjort i mitt liv.

Som jag har skrivit i bloggen för 100 år sedan så har jag problem med min rygg. Vi har varit och röntgat och gått på massa olika behandlingar men dom har inte hittat vad det är som är fel. Det är nämnligen en del på min rygg (som är lika stor som en handflata) som jag inte har någon känsel i. creepy huh?

iallafall, så skulle jag och mamma till sjukhuset idag för ännu ett besök. Först pratar vi som vanligt om hur, när och var det gör ont. Efter ett samtal på 20 min ungefär så säger hon .. "ja men nästa steg vi måste ta nu då är nog att utesluta infektioner och borelia och för att kunna göra det måste vi ta ett ryggmärjsprov." Då börjar mamma gråta, det kanske låter mer illa än var det var men såhär var det, att mamma var med en gång när hon var ung då en gammal man tog ett ryggmärjsprov och han hade tydligen skrikit så mycket så att mamma blev skräckslagen. Hon trodde att jag också skulle uppleva samma smärta så hon blev ledsen för min skull.

Efter mycket om och men så tog jag beslutet att ta den där jävla sprutan, och jag lovar er. Det var det vidrigaste jag gjort i mitt liv. Önska jag kunde beskriva känslan men den är obeskrivbar.





/ j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0