sunday bloody sunday

fille och jag är verkligen påväg mot framgång. vi äger till och med baltränarna! aej inte riktigt men man kan väl säga att vi har blivit grymma. liksom, förra söndagen ville jag bara hem och gråta och nu vill jag bara hem och dansa.
det är synd om min bror varje gång jag kommer hem från en balträning; "marcus, HÖGERVALS!"
känner verkligen att baldagen närmar sig, like

det är inte bara balen som närmar sig utan också våren. på bussen valde jag att sätta mig på solsidan (ha!) och jag bara satt och njööt. lär dock ha sätt ut som en kines när jag satt där och kisade, men det vare värt

kvällen är fullspäckad
blåsningen, wipeout, wallander



"when you try your best but you don't succeed" eller "it's like wishing for rain as i stand in the desert"


/sära

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0