Mars 2, 2010

håller någon med mig om att vintern är absolut årets mest deprimerande månad?
1. man kan knappt gå ut för då fryser man ihjäl
2. många par gör slut
3. man har no motivation till att göra något i skolan
4. på sommaren bär man så mycket finare kläder
5. SLASKET!!

fast när jag tänker efter ska vi ju vara glada när slasket kommer för det är ju ett tecken på att det äntligen börjar bli vår. fast när det kommer 15 cm snö dagen efter börjar man ju tvivla på om det verkligen kommer bli någon vår.

vintern 09/10- ny istid?

har suttit i snart en halvtimme och försökt lägga in en sommarbild men det går ju fan inte, jag beskriver den:
martin, jocke, robban, jag, isabelle, johanna, kerstin, caroline, lea, jennifer, muffe och fille sitter och äter tårta på min veranda
det är varmt, alla mosar i tårta i käften, någon skrattar (någon var visst jag såg jag nu) och det är SOMMAR. ge mig. nu. för-faan

/s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0