världens mest störande frågor

1. hur går det med körkortet då sara?
2. vad ska du hitta på efter studenten?
3. har du hittat något jobb än?
det är endast folk som har klarat av dessa tre saker som älskar att ställa dessa frågor.

frågorna gör mig bara deprimerad.
det här kommer bli mitt svar på frågorna om någon skulle ställa någon av frågorna till mig en jävla gång till.
1. du behöver inte va så jävla stolt för att du har klarat körkortet. jag kan inte ens köra bil
2. det kan ju faktiskt du ta och skita i för jag har inte en blekaste aning :)
3. nej det har jag inte. nu mår du så sjukt bra för att du fått reda på att jag är fattig


förlåt men jag är tjurig.


min kusin läser på universitetet i malmö till fastighetsmäklare.
jag är inte ett dugg avis. verkligen inte



/sara aka "lyckad tjej med inga framtidsplaner"



Kommentarer
Postat av: Jimmie

hahah förlåt sara för att jag har frågat om köris, ska inte göra det igen nu när man vet hur du tänker om det! :D men jag har inte frågat för att skryta, lovar! :D

2010-03-22 @ 23:53:09
URL: http://shortsgrabbarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0