i mina vilda drömmar

Jag har varit sjuk hela jävla veckan. Idag orkade jag mig iallafall upp ur sängen och övningskörde lite.
Börjar ju närma sig snart. Eller? Ja det gör det.

Tänkte lägga upp en bild på mig hur jag ser ut nu men den skulle skrämma er halvt till döds så vi skippar det.

Imorgon blir det att bättra på brännan sen Las Palmas, man vill ju va lite brun på balen iallafall.. eller? Ja det vill man.
Och så blir det att dansa runt på balträningen imorgon som Sara skrev nyss ja. Ohja, får se om jag orkar med dagen imorgon då. Jag är ju trots allt inte frisk än.

Ciao!

Bild på mig och syster från midsommar -08.
Vet inte varför jag la upp just den, den bara låg och skräpa på skrivbordet så det blev den. Tydligen. Eller? Ja det blev det.

/ j

Kommentarer
Postat av: Christoffer

TÄNK PÅ MIG C_smedSNABELA christoffer Smed snalbeLA christoffer.se!! KOMIGEN JOhanna! jag är på Din SIDA, jag är sjukt SUGEN KOMIGEEEEEEEEEEEEEEEEEEN.. Fan kommer inte in på henne sida....

2010-09-02 @ 23:54:19
Postat av: Christoffer

KOM IGENEEE!

2010-09-03 @ 00:00:57
Postat av: Christoffer

hör av dig till mig FORT, för fan. Chrsitoffer Smed.. Snälla så jag kan bli lycklig!!!

2010-09-03 @ 00:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0