Superhärligt

Är så otroligt avis på folket som dansade bal igår. Dem hade verkligen tur med vädret! Hoppas det blir lika fint väder den 29e då vi ska dansa bal!! LÄNGTAR? JAAAAAA!!

Läste nyss schemat om baldagen på baler.nu och jag blev sjukt taggad! hela balen avslutas på NH med middag och allt vad som hör till.

Just nu sitter jag och gör klart det sista i skola. Det sista. Ni anar inte hur nöjd jag är när jag tänker på att det är det sista i skolväg jag kommer gör på iallafall ett år! TJOHO

Nej nu, åter till det sista plugget!


/ j

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Call me! jag letar Efter Johanna Ekermann som du bloggar med ; PLEASE let get her call me, 07660396417, thats here nur to me! cmooon babe,

2010-09-03 @ 01:00:46
Postat av: Christoffer

sN'LLA RING MED MED MITT BUD BARA! cHRISTOFFER sMED, !!

2010-09-03 @ 01:02:30
Postat av: Christoffer

my nr,,,,

2010-09-03 @ 01:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0