wooo hooo hooo hoo

21 grader i linköping i skrivandets stund. underbart, eller? ja verkligen.
hört talats om att det är många som ska grilla och ha sig ikväll (jaha, ja jag såg det på facebook) men själv ska jag slå upp internationella ekonomi boken och plugga lite, känns så JÄVLA bra. eller? nej det gör det inte.
Billie the vision & The dancers blir det att se imorgon på NH med Sara, Marcus och Adam! Efter det vet vi aldrig vad som händer..
Hoppas alla får en helnice kväll då, 
nu ska jag återgå till mitt plugg. eller? ae inte riktigt än.......
/ j

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Chriswtoffer Smed, kom ihåg mig!!! christoffer smed!!

2010-09-02 @ 23:19:01
Postat av: Christoffer

Du kommer ihåg mig!! KOM IGEN HÖR AV DIG TILL MIG FRÅN DIG!! kom igeen, saknardigg....

2010-09-02 @ 23:42:54
Postat av: Christoffer

illie the vision & The dancers cmoooon tagga anD FOLLOW MEE!! bitach, PLZ 0770397417, tagged me plz!!

2010-09-03 @ 00:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0