Minnen

Fortsatte rensningen efter kläderna. Hittade massa bilder, dagböcker och skolgrejer. Hur kul som helst.
Klasslista från 5an. Kan vara bra och ha nu när man kanske ska planera en klassåterträff...? Skulle vara sjukt kul.
MASSA lappar som jag sparat som vi skrev till varann i klassrummet. Fattar inte att jag var så smart att jag spara dom. Det var så himla kul att läsa igenom nu 9-10 år senare.
En gammal dagbok från när jag gick på Nykils skola i 4an och 5an. Läste egenom ungefär halva och jag är så glad över att jag skrev ner så mycket som jag gjorde för det är himla mycket man glömt bort. Kom tillbaka hur mycket minnen som helst! Kanske skulle börja skriva dagbok igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0