Sommarkänslor

Det står lite stilla i bloggen tycker jag...
Här är iaf en bild från i lördags när jag, sara och andreas tog våra första öl ute i solen för i vår på 55ans uteservering. Nu vill jag bara att sommaren ska vara här!
Fick ett samtal från jobbet i leksand förut angående just sommaren. Ångest. Måste bestämma mig väldigt snart om jag ska jobba i Linköping eller i Leksand i sommar..... vet verkligen inte hur jag ska göra. Förra sommaren i Leksand var den bästa sommaren i mitt liv, men ändå så vill man ju ha sommar här hemma med vännerna också och såklart min Anton. Åka iväg i lite mer än två månader från alla igen skulle ju vara skitjobbigt. Men samtidigt vet jag att jag kommer ha så sjukt kul om jag åker dit.
Ae måste bestämma mig snart. Får se hur det blir. Ångest..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0