hemma

Kom hem inatt. Idag har jag och milotte varit på stan, känns sjukt att vara tillbaka på linköpings gamla gator igen. Underbart att sova i sin egna säng och träffa alla men jag kan inte sluta tänka på sommaren, fan va kul vi har haft. Men sommarlandsgäget träffar vi ändå som tur är, saknar dom jättemycket redan så i helgen ska jag, lollo och milotte åka till stockholm och träffa calle, fredrik, tobbe, nicole, sebbe och dessie! Det kommer bli grymt.
Nu ska jag träffa min saknade vän ante! Har inte träffat honom på hur länge som helst. Vi ska inte på Måndagsklubben som alla andra i linköping ska utan vi ska bara sätta oss på någon mysig uteservering någonstans och prata igenom våra sommrar. Han har spenderat sin i Stockholm och jag min i Leksand, båda har garanterat sjukt mycket att berätta!
/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0