jobbar lite då

Sitter i entren. Har med mig datorn idag för att jag ska kunna skriva klart min ansökan till sälen. Snart ska sebastian komma ner och kolla vad jag har skrivit så får vi se om jag blir godkänd. Sen är det nästan dags att skicka in, och efter det är det bara att hålla tummarna!!
Det har varit mycket hejdå på senaste här i leksand. Allla åker hem. Det är riktigt tråkigt. Saknar alla så galet mycket redan. Fast några tappra själar har vi kvar här uppe dock ska vi säga farväl till ännu en ikväll, nämligen Tobbe Fager om det säger någon läsare något. En riktigt trevlig prick iallafall. Så ikväll blir det Restaurang Lyktan för lite avskedsmiddag!
Nej nu måste jag ta tag i skrivandet.
/ j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0