sju sorger

dags att förklara sig. måste säga fölåt för min otrevliga attityd idag mot alla kunder. Men fyfan vad jag har varit förkyld idag och sen löning på det. desperata jävla människor. 

ojdå, jag skulle ju be om förlåtelse. 

"det var smulit här där vi hade tänkt sitta, kan du vara snäll och torka?"

"oj, jag glömde säga att jag ville ha take-away"

"jag ska bara kolla lite vad jag vill ha.....
(efter 10 min) så, jag tar en.... eller vänta lite..."

"har ni några mer små-skedar?"

"är det bara det här fika-brödet ni har?"

"har ni någon glass här?"

"fast jag vill ha mjölk i kaffet, kan du hälla ut lite"

AAAAAAAH. lägg av!!!!!

tar tillbaka mitt förlåt.

sup nu.

/sara




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0