stöckhölm

var så uttråkad att jag fick panik så bokade mig en tågbiljett till stockholm! 
sara embe kåberg skulle för första gången sitta på ett tåg helt ensam mot sveriges största stad.
hade det inte varit för att min mobil var så gått som urladdad (ingen musik) och en unge som skrek och tjöt hela resan så hade det vart ganska skönt att åka tåg själv. små-sneglade i killen brevids teknink-tidning för att få tiden att gå fortare. gick inte så jättebra. men rätt som det var mötte jag upp lovisa utanför nk. 











sen var man hemma med lite större köttsår på hälarna (har haft skoskav sen peace(!) och några tusenlappar mindre på kontot. men det vare väärt.



märks det att det börjar bli höst med tanke på färgvalet på kläderna?

/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0