those were the best days of my life

det var länge sen.

vad gör du nu för tiden? varför hör du aldrig av dig?
bor du kvar i samma tvåa? vad jobbar du med?
abaskoja.....

har jag badat nått i sommar? svar: nej
har jag solat nått i sommar? svar: en gång
har jag gjort massor galet? svar: nej
har jag blivit nått brun? svar: absolut nej!
har jag jobbat hela sommaren? svar: ja

jag har svårt att kalla sommaren 2011 för en riktig sommar. 2011 har inte varit en riktig sommar.
men det var 2010.



älskar
s: nämen gud
j: NEE-EE LARS OLOF!!








-
så jävla epic.


/sara

Kommentarer
Postat av: johanna

bästa sommaren. saknar dig galet mycket mitt stril!

2011-08-16 @ 18:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0