Merry Christmas

Är hemma i Linköping nu. Julpyntar och julbakar med familjen, hur mysigt som helst! Har saknat att gå på stan och shoppa nu när jag bor i Sälen då närmsta shopping är beläget i Borlänge ca 2-3 timmar bort.
Så imorgon ska jag på stan och så ska jag träffa min saknade vän Paulina!!
Bild på Lipton vår hund! Han har aldrig på sig någon form av några kläder men den här "dräkten" fick vi och den är så hiiimla söt! Testade bara att ta på den förut, skrattade ihäl oss. Han kommer såklart aldrig att behöva använda denna. Bara kul att testa! Hn var dock riktigt söt i den!
God jul / johanna

Kommentarer
Postat av: Falun

Glömmer dig aldrig :)

2012-07-28 @ 03:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0