Dag 13 – Mitt drömbröllop

Ajuste, kom på att jag måste göra den här. Följer den slaviskt som sagt... he-he. Och pappa är seg som vanligt så jag hinner säkert.
Mitt bröllop.. Alla småflickor och stora flickor också för den delen drömmer ju om sina bröllop och har planerat det länge. Men jag vet inte om det är jag som är konstig eller något men jag har inte tänkt så mycket på mitt bröllop. Vilket gör den här "kategorin Dag 13" väldigt tråkig.
Visst vill jag gifta mig och allt sånt men jag har bara inte tänk på hur den ska vara.
Min mamma och pappa gifte sig 2003 när vi var i Frankrike, och det var hur fint som helst. Så jag skulle kunna tänka mig att gifta mig som dom gjorde. Men, ja det är ju bara en tanke.
Sånt här ska man ju bestämma med sin blivande liksom, tänk om jag går omkring och planerar värsta bröllopet och sen vill han inte alls att det ska vara så. Det går ju inte. Jag tänker att det där planeras då, när tiden är inne så att säga. Romantisk och planerande jag är av mig va?! yääyää. Jag är sämst på att planera saker, jag är mer impulsiv av mig. Ibland är det bra/roligt, men ofta jobbigt. Att planera är bra, måste bli bättre på den biten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0