Let's have a toast for the douchebags

Precis som titeln säger så ska jag skåla ikväll, och säga hejdå till en massa som flyger runt i mitt lilla huvud.
Igår var jag ledig, och idag har jag jobbat tills nu. Skönt, hade inte orkat en sekund till kan jag lova.
Ska jobba imorgon också dessutom.... woho! Men efter det så blir det...

Japp. Melodifestivalen. Imorgon är det ju i Cloetta center Linköping. Visste inte ens att det skulle vara i Linköping? Kanske alltid är det? Jaja, jag gillar faktiskt inte melodifestivalen, men kan tänka mig att det är mycket roligare att vara där än att sitta framför tvn hemma. Så varför inte ge det en chans. Pappa har/jobbar med Tv4 så vi har blivit inbjudna av dom. Då får man VIP och hela köret så det ska bli kul. Hoppas jag. Klockan halv 5 ska vi vara där iklädda "gala-kläder" haha. Jag dör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0