Mysfredag

Ni skulle dö av skräck ifall jag skulle ta med mitt ansikte nu. Tro mig.
Jag har städat och pluggat på morgonen och nu blire lunch sen fortsätta plugga körkortsteori.
Det är ju fan en enda jävla röra den där teorin alltså.
Ikväll ska hela familjen vara hemma vilket inte har hänt på några helger, så då blir det superfredagsmys som på den gamla goda tiden. Mina små systrar har ju blivit så stora (14 & 18 fyller dom, den 19e  och 23e feb) så varken dom eller jag är hemma särskilt ofta på helgerna. Det är kompisar hit och kompisar dit.
Så idag blir det ett efterlängtat fredagsmys med familjen!
Great!!!

Kommentarer
Postat av: O.

Galet vasst linne Jojo!!

2011-02-04 @ 18:45:40
Postat av: O.

T-shirt *

2011-02-04 @ 18:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0