Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta om mig

Johanna Antine Ekermann
(Bilden är tagen alldeles nyss, jag är sjukare än sjukast. Somnade aldrig sen igår känns det som. Och näsan är sämre, huvudet sprängs snart och febern närmar sig väl 711 grader snart.)

1. Jag bor mitt ute i skogen utanför linköping.
2. Jag har aldrig brutit något ben i kroppen.
3. Jag har haft grov hiss-fobi.
4. Från hiss-fobin sitter fortfarande klaustrofobin kvar lite.
5. Jag heter egentligen Antine i förnamn.
6. Jag är för tillfället arbetslös.
7. Kan inte leva utan musik.
8. Har gått i sömnen en gång och hällt mjölk i badkaret.
9. Jag har tävlat alpint i skidor bland annat i Norge.
10. Jag är sämst på att förklara saker, som vägbeskrivningar etc.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0