Jag är så...

... jävla snorig. JA. FAN. Sara min kära vän har ju en tendens till att bli förkyld rätt ofta. Jag lider varje gång jag ser henne sådär jävla snuvig, men fattar INTE hur hon orkar med det. Jag har varit snuvig nu inatt, blev det för en liten stund sen och jag orkar inte med det en sekund. Men NU så bokstavligen RINNER det i min jävla näsa. I skrivandes stund har jag till och med toapapper i näsan. Klockan är tre och jag vill SOVA!! Kan inte bli annat än förbannad.
Vad ska jag göra? Kan ju inte sova när näsan rinner, samtidigt som jag är täppt i ena, ENA näsborren. Det är så irriterande att jag bara vill skrika. Jag kommer snart, med toapapper i näsan, krypa ut ur mitt rum och just krypa för att jag känner mig sådär jävla ynklig och sen rota efter en näspray som inte ens existerar i vårat hus. Jag ska leta tills mina fingrar börjar blöda och jag faller ner på marken av utmattning och somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0