Ryck

Aaa precis. Ibland känner jag att jag vill börja blogga lite igen och idag fick jag ett sånt blogg-ryck. Ser ju att det är några stackare som fortfarande är inne och kollar ifall bloggen är död eller inte.

Jag menar, arbetslös som jag är så borde jag ju ha mycket tid till att blogga!? Sara däremiot är ju en upptagen kvinna med jobb och allt vad det innebär. Men jag ska allt försöka få henne att skriva också.



Kan ju börja med att säga att jag har ett beslut att ta.

 

Tror jag har funderat på det här i 5 år nu. Vet inte riktigt hur jag ska komma fram till ett beslut. Inte riktigt så mörkbrunt som på bilden då men. Typ så. Vi får se.

 

Nu är det stan som gäller.

 

/ j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0